مصاحبه آرشیو خبر ها
موراتا چندین میلیون یورو می ارزد ، گومژ در حد تیم های بزرگ است! [بخش دوم]

موراتا چندین میلیون یورو می ارزد ، گومژ در حد تیم های بزرگ است! [بخش دوم]

بپه ماروتا، مدیر کل یوونتوس در گفت و گو با اسپورت مدیاست، به شایعات پیرامون خروج بازیکنانی نظیر موراتا و کوادرادو و همچنین حسرت های اروپایی یوونتوس واکنش نشان داد:

 

نتیجه ی بازی امشب رئال و سیتی در سرنوشت موراتا تاثیر دارد، در طی 3 هفته ی آینده باید به یک توافق قطعی برسیم. اگر مثبت باشد، خوشحال خواهیم شد و اگر منفی باشد، باید گزینه های دیگر را بررسی کنیم. ارزش او چندین و چند میلیون یورو است، اما نمی خواهم در مورد مبالغ صحبت کنم چرا که ما در زمینه ای گسترده تر صحبت می کنیم که شامل وضعیت های گوناگونی بشود. (صرفا بحث مالی نیست.)

 

آیا ممکن است یووه در ازای موراتا ایسکو را به خدمت بگیرد؟

 

ایسکو بازیکنی عالی است اما فکر می کنم آنها به شدت خواهان حفظ او هستند.

 

کوادرادو هم قرضی در یووه است و حق خریدی هم ندارد…

 

ما به زودی با چلسی ملاقاتی خواهیم داشت تا نیتشان در قبال کوادرادو را بفهمیم.

 

بازیکنانی نظیر آندره گومژ والنسیا و برناردو سیلوا به یوونتوس لینک شده اند:

 

گومژ بازیکن بسیار خوبی است و پتانسیل بالایی دارد و به درد باشگاه های بزرگ می خورد. برناردو سیلوا بازیکنی چند پسته است و کیفیت بالایی دارد، اما ما هرگز با او مذاکره نکرده ایم. با این همه، هنوز روزهای اول نقل و انتقالاست است.

 

انتقال بونوچی به لیگ جزیره؟

 

بونوچی بازیکن محشری است و فکر می کنم می خواهد تا سالهای زیادی در تورین بازی کند، وقتی به یووه آمد عملکردش زیر ذره بین بود، اما امروز بعد از اینکه نقشی مهم در تیم پیدا کرده به یک رهبر تبدیل شده است. برای تیمی که به دنبال اهداف بزرگ است، بازیکنانی مانند او اساسی هستند.

 

تمدید قرارداد آلگری؟

 

تمدید قرارداد او تنها یک موضوع تشریفاتی است، قرارداد او سال 2017 تمام می شود و ما می خواهیم حداقل تا یک سال بعدش تمدید کنیم، با او به شکل روزانه در ارتباط هستیم، ارتباطی که بر پایه ی شفافیت و صداقت بنا شده است، هرگز به اینکه قصد ترکمان را داشته باشد مشکوک نشدیم. این دوره روزی به پایان می رسد، اما ما در حال آغاز سال سوم همکاریمان با او هستیم و کاملا طبیعی است که این ارتباط ادامه پیدا کند.

 

لیگ قهرمانان؟

 

از اینکه در این مرحله از تورنومنت نیستیم حسرت می خوریم، اما باید واقعیت را بپذیریم، لیگ قهرمانان مثل یک تورنومنت لیگ نیست که در آن ارزش های هر تیم بعد از 38 هفته مشخص شود. بلکه رقابتی است که حوادث تعیین کننده است.

 

یوونتوس در دور گروهی در دو بازی رفت و برگشت منچسترسیتی را شکست داد، اما در نهایت در گروهش دوم شد …

 

آن شکست برابر سویا قطعا برایمان گران تمام شد، اما بزرگترین حسرت ما مربوط به شکستمان در مونیخ است. اینکه هدفمان چند ثانیه قبل از سوت پایان ناپدید شد، برایمان دشوار بود. ما در سطح بزرگترین باشگاه ها هستیم، من این را با افتخار می گویم و نه از روی تکبر. توانسته ایم به سطحی عالی برسیم، در حالیکه تیم های دیگر مثل بارسلونا افت کرده اند. ما پیشرفت کرده ایم، دیگران کمتر رشد داشته اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: